جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹
مهر

این روزها نینوا باید آماده  پذیرایی از کسی شود که قبل از جسمش، روح و جان او به سوی حق شتافته و غرقِ دریای بی منتهای او شده. نینوا منزلگاه عشق و عاشقی است. نینوا، مکان عشاق خداست. نینوا جایی است که عاشق، عاشقانه سر می‌دهد.

  • محسن نوروزی
۲۲
مهر

اگر به فضای رسانه‌ای و مطبوعاتی کشور احاطه داشته و مدت کوتاهی آن را رصد کرده باشید به حتم برای شما یقین حاصل خواهد شد که ایشان اهدافی را دنبال می نمایند که اگر چه در کنار یکدیگر دچار تزلزل هستند و به وحدت نمی رسند اما در یک گزینه دارای اشتراک هستند و آن نه به تفکر امام است. البته این مهم در نشریات و سایت‌ها و... بعد از سال 84 و قبل از سال 92 به وضوح عیان و آشکار می‌باشد.

  • محسن نوروزی
۱۵
مهر

آسیب شناسی حوزه علم بالاخص علوم انسانی از اهمیت بسزایی برخوردار است چرا که از یک جهت علم برای هر ملتی قدرت و اقتدار می آفریند و از جهت دیگر باعث راهی نمودن قلب‌ها و عقل‌ها به سمت معین و مشخصی می‌شود. لذا باید تمام نقلِ‌قولها و شعارها مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد. البته این نکته را فراموش نکنیم که عده‌ای از روع تعمد دست به اقدامات فکری و عملی می‌زنند و قصد دارند ملت شریف ایران و بشریت را به سمت "ناکجا ناآباد" سوق دهند ولی ایشان باید بدانند که وعده خدا تخلف ناپذیر است و محقق خواهد شد چرا که خدا حق است و اقدامات الهی باقی و ابدی خواهد بود، اما اقدامات ضد آن فانی خواهد بود چرا که ماسوی الله فانی است.

  • محسن نوروزی
.........................................