جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۷
آذر

دکتر محمود احمدی نژاد:

رشد علمی واعتلای اندیشه، شاخص ظرفیت‌ها والبته شایستگی‌های هر فرد و هر ملتی در تراز ملی و بین‌المللی محسوب می شود. هم افزایی حرکت‌های پر شتاب علمی گسترده امروز دانشمندان و متفکران ایران زمین در قالب یک دانشگاه پیشرو در علم وفناوری در تراز جهانی یک ضرورت و نیازمند تلاش عالمانه، دلسوزانه و پیگیر است.

...دانشگاه بین‌المللی ایرانیان بر این باور و در ساحت این اندیشه برپا شده است و جهاد علمی و فرهنگی را روح حاکم برکار و ماموریت اصلی خود می‌داند.



منبع:

http://www.iiu.ac.ir/SNS/View.aspx?nid=65

  • محسن نوروزی
۲۶
آذر


باسمه تعالی

آنى که ما به شدت نیازمند اعتماد به نفس او هستیم، قشر جوان ماست؛ بخصوص قشر جوان اهل علم و فرزانه و بالقوه اداره کننده‏ى بخشى از آینده‏ى این کشور؛ چه اداره کننده‏ى علمى، چه اداره کننده‏ى سیاسى، چه اداره کننده‏ى عملى و اجرائى. این قشر باید توصیه‏ى به اعتماد به نفس را - که من دیروز به صورت گذرا گفتم و امروز میخواهم قدرى بیشتر درباره‏ى آن حرف بزنم - درست به گوش بشنود و از اعماق دل بپذیرد و در همه‏ى فعالیتهاى خود آن را محور و ملاک قرار بدهد.

چرا من مسئله‏ ى اعتماد به نفس را اصلاً مطرح میکنم؟ مگر در کشور چه اتفاقى افتاده که بنده اصرار دارم روى اعتماد به نفس ملتمان یا جوانانمان تکیه کنم؟ توضیحى وجود دارد. ملت ما بر اثر انقلاب، بر اثر دفاع مقدس، بر اثر تأثیر شخصیت ویژه‏ى امام - که حالا بعد اگر ان‏شاءاللَّه یادم ماند، اشاره میکنم که در ایجاد اعتماد به نفس ملى، شخص امام و عناصر تشکیل دهنده‏ى شخصیت او، یکى از بیشترین تأثیرها را داشت - و بر اثر پیشرفتهاى گوناگون، امروز به یک نصاب قابل قبولى از اعتماد به نفس دست یافته است. بیم آن هست که در عرصه‏ى جنگهاى روانى و تبلیغاتى و به اصطلاح جنگ نرم بین ما و دشمنانى که بسیار اصرار بر ادامه‏ى این نبرد دارند، این اعتماد به نفس یا خدشه پیدا کند، تضعیف بشود، متزلزل بشود یا لااقل در حدى که ملت ما به آن احتیاج دارد، پیش نرود. ما در نیمه‏ى راهیم. من به عیان میبینم که در ذهن و زبان و عمل بسیارى از برجستگان کشورمان این اعتماد به نفس هنوز به حد نصاب لازم نرسیده.

  • محسن نوروزی
۲۰
آذر

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز زمستان، با همه سختی ها و مشقت هایش، انقلاب اسلامی را فرا گرفته است. زمستان، در حقیقت مظهر حیات است. حیاتی که دیری نمی پاید و با خود بهار جسم و جان و حقیقت عالم را می آورد. آری حیات بشری منتظر بهار است، بهاری که سراسر عشق و محبت متقابل معبود و عابد در آن، درهم تنیده است.

بهاری که بشریت به دنبال آن است در پیچ و خم ها و کوره راه های زمستان سرد و تاریک محجوب گشته است. اما این بهار متوقف در زمستان نیست بلکه چنان گرمای لطیف و با طراوتی دارد که زمستان سوزناک را در خود محو و نابود می نماید و به طاق نسیان می سپارد.

  • محسن نوروزی
۱۷
آذر

بسم رب زینب کبری

بعد از مقدماتی که عرض شد می رسیم به نکته اصلی سوم که خیلی خیلی مهم تر از نکات قبل می باشد و حتما و صد البته می توان گفت که این همان کد و رمز اصلی بحث است که تدارکات سنگین جهت برگزاری آن، برای انتقال چنین مفهومی بوده است.


خدای حکیم و علیم و قدیر، نوشتم تا شاید این حقیر در زمره مردمی باشد که به صدقشان عمل کردند.

  • محسن نوروزی
۱۳
آذر

احمدی نژاد در نامه ای در پاسخ به یکی از کاربران دولت بهار

احمدی نژاد:

کاروان توحید در پیچ های آخر و نزدیک به میعادگاه و موعود است
  • محسن نوروزی
۰۹
آذر

بسم رب زینب کبری

شما برادران و خواهران عزیزم می دانید که برگزاری این چنین جلسه ای آن هم با آن همه وسعت (پنجاه هزار نفر از فرماندهان بسیج) نه تنها کم سابقه بلکه بی سابقه بوده است. حتی فارغ از هفته بسیج، محتمل این است که این مهم از مددهای الهی اما عصر (عج) و پروردگار عالم بوده است که مذاکرات ژنو دراین موقعیت زمانی باشد(ان تنصر الله ینصر کم و یثبت اقدامکم)

  • محسن نوروزی
.........................................