جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۲
مهر

روندی که دولت‌یازدهم در مذاکرات هسته‌ای طی نمود، سرانجامی بس خطرناک را به دنبال داشت. سرانجامی که داشت به مذاکره با آمریکا در سطح دو رئیس جمهور و در زیر شبحِ تهدید ختم می‌شد.

  • محسن نوروزی
۲۲
مهر

داغ‌ترین و مهم‌ترین بحثی که در بین عوام و خواص جامعه وجود دارد و گرمابخش محافل عمومی و خصوصی شده است، بحث مذاکرات هسته‌ای است. از این جهت که مردم عزیز ایران به دقت مسائل کلان کشور را دنبال می‌کنند و دغدغه حل این گونه مسائل را دارند بسیار جای خرسندی دارد اما از جهتی دیگر خطر نفوذ تفکر و فرهنگ آمریکایی وجود دارد که می‌طلبد صاحبان فرهنگ، اندیشه و تفکر دائماً مسائل کلان کشور را دنبال کنند تا با تحلیل صحیح و به جا، به قلب‌ها و فکرهای آماده خوراک سالم فکری و فرهنگی دهند تا کشور با نظارت عمومی و مردمی از ریل اصلی خود خارج نگردد و مسیر کلی و کلان کشور دچار انحراف نشود.

  • محسن نوروزی
۲۲
مهر

حرکت از کثرات و رسیدن به وحدت یکی از وظایفی می‌باشد که بر دوش انسان گذاشته شده است. انسان برای به ظهور رساندن استعدادهای درونی‌اش، باید از میان کثرات رخت بربندد و وارد عالم وحدت شود. ورود به عالم وحدت هم نیاز به شناخت دارد و هم نیاز به عمل کردن. انسان برای رسیدن به وحدت نیاز دارد تا با حضرت‌حق یگانه شود و یگانگی با حضرت‌حق یعنی انسان تخلّق پیدا کند به اخلاق الهی. متخلّق شدن به اخلاق‌الهی بدان معناست که انسان بتواند تمام اسماء‌الهی را در وجودش به ظهور برساند. این‌گونه متخلّق شدن به اخلاق‌الله یعنی رسیدن به همان هدفی که پیامبر بدان خاطر مبعوث شدند: «إنّی بُعثتُ لِأُتِمِّمَ مَکارمَ الأَخلاق».


  • محسن نوروزی
.........................................