جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه

زمستان مظهر حیات!

چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز زمستان، با همه سختی ها و مشقت هایش، انقلاب اسلامی را فرا گرفته است. زمستان، در حقیقت مظهر حیات است. حیاتی که دیری نمی پاید و با خود بهار جسم و جان و حقیقت عالم را می آورد. آری حیات بشری منتظر بهار است، بهاری که سراسر عشق و محبت متقابل معبود و عابد در آن، درهم تنیده است.

بهاری که بشریت به دنبال آن است در پیچ و خم ها و کوره راه های زمستان سرد و تاریک محجوب گشته است. اما این بهار متوقف در زمستان نیست بلکه چنان گرمای لطیف و با طراوتی دارد که زمستان سوزناک را در خود محو و نابود می نماید و به طاق نسیان می سپارد.

زمستان در ذاتش ندای بهار دارد که در اعماق زمستان فریاد بر می آورد که ای ظالمان و ستمگران، ای شیاطین و مستکبران عالم، ای شیطان های ملبس در لباس آدمی، ای گرگ صفتان و مکاران عالم دیری نمی پاید که مکرتان به خودتان بر میگردد چرا که «و مکروا و مکروا الله و الله خیرالماکرین» و اسباب ستمگریتان برچیده می شود و شما فرعونیان و نمرودیان همراه با خوی شیطانی برافراشته از ولی تان حتی به قعر تاریخ هم نمی پیوندید بلکه نابود و کن فیکون می شود.

آری بهار در اعماق زمستان فریاد بر می آورد که ای مستضعفین و محرومین عالم، ای خانه بدوشان و آوارگان عالم، ای یتیمان و درماندگان جسمی و معنوی، ای خسته دلان و از راه ماندگان عالم، طلوع بهار نزدیک است تا با خود شما را به سامان رساند، تا باخود خستگی زمستان را از تن و روحتان به در آورد، تا با غنای خویش ضعفتان را غنا بخشد و درد حقیقیتان را با عشق همراه با هزاران هزار سبد گل عدالت و توحید و خوبی ها درمان گرداند.

بلی درست است که زمستان در واقع مظهر سکون و خمودگی و در جا زدن است اما بنگر که ذاتش ندای پویایی و تحرک و حرکت به سمت زیبایی های عالم را ندا می دهد. پویایی و حرکتی که باید به دست جوانان و ملت باهوش و با استعداد و برومند ایرانی رقم بخورد.

ای مستضعفین عالم نیک بنگرید که خارج شدن از زمستان همت و عزم و اراده پولادین و مقاومت و ایستادگی و امید و نشاط و علم و حکمت و برادری می خواهد. زمستان بی رحم است و با کسی تساهل و تسامح ندارد، پس باید دستانمان را در دست یکدیگر بفشاریم و گرمای وجودمان را به همدیگر منتقل نماییم تا از این سرای سخت و طاقت فرسا عبور نماییم و روی گل بهار را نظاره گر باشیم و با هم از اعماق وجودمان، با نجوای دلنشین بگوییم:

"السلام علیک یا ربیع الانام، السلام علیک یا ربیع الانام، السلام علیک یا ربیع الانام، ...»

به امید رسیدن بهار انسان ها و رسیدن بهار بشریت.

والسلام علیکم و الرحمة الله و برکاته

2 آبان 1392 مصادف با عید غدیر

سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی

محسن نوروزی

 

  • محسن نوروزی

نظرات  (۱)

  • کبوترغریب
  • سلام...

    بشریت منتظر بهار دلهاست..

    خدایا دلهای ما را قابل شکوفه زدن ولایق بهاربگردان...

    پاسخ:
    الهی آمین.
    دیری نمی پاید که مستضعفین (وارثان حقیقی زمین) وعده الهی را نظاره گر باشند.
    انشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    .........................................