جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه


صادق‌ترین دولت را به چند تخلف متهم کردند؛ اصلاً یکی از اشکالاتی را که به من می‌گیرند این است که چرا حرف‌هایم را با مردم می‌زنم. این دولت کار محرمانه‌ای ندارد؛ ما همه حرف هایمان را در ابتدا به مردم می‌زنیم و سپس اجرا می‌کنیم.همین افراد به دولت ایراد گرفتند که طرح هدفمندی را در ابتدا به مردم گفتیم؛ خب باید به مردم بگوییم، به آنان نگوییم به چه کسی باید بگوییم؟

منبع: روزنامه ایران 1391/10/28
  • محسن نوروزی

نظرات  (۲)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

    سلام برادر گرامی .
    به حق که باید به خاطر اتفاق افتادن دولت احمدی نژاد شکرگزار باشیم .
    ...
    در مورد سوالی که پرسیدید مختصری توضیح میدم .

    منظورم از این قسمتی که شما بش اشاره دارید این هست که ، به نظر من ماهیت فطرت ستیز فرهنگ و تمدن غرب در مواجهه با انسانی که فطرتش پوشیده شده و تربیت شده ی خود فرهنگ غرب است در ظاهر بی تاثیر است . چون چیزی در وجود چنین انسانی در تضاد با فرهنگ غرب وجود ندارد که آن فرهنگ به ستیزه با آن بپردازد و در واقع انسان حاصل از فرهنگ غرب ، خودش هلول تفکریست که فطرت ستیز است ! یعنی فکر کردن ، عمل کردن ، زندگی کردن ، نوشتن و سخن گفتن  و اختراع کردن و ... کلا تولیدات فکری و ذهنی و عملی و اخلاقی چنین انسانی همان تولیدات و تفکرات فرهنگ غرب است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    .........................................