جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

جنگ نرم

در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟ قدر مسلّم نخبگان فکرى‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.(امام خامنه ای)

این وبلاگ سعی دارد با معرفی مبانی معرفتی گفتمان انقلاب اسلامی و نهادینه کردن آن در جامعه، عمق فکری و معرفتی جریانهای فکری و فرهنگی و سیاسی را نمایان کند تا ظلمات و موانع رسیدن به اهداف و آرمانهای الهی انقلاب اسلامی نمایان شود و در این مقطع حساس انوار الهی انقلاب اسلامی هر چه زودتر به ظهورکامل برسد.

پیوندها
پیوندهای روزانه

باسمه تعالی

متأسفانه در فضای جامعه خصوصا فضای سیاسی و انتخاباتی مسائل به گونه ای مطرح می گردد که انسان بوی قدرت طلبی محض یا همان دعوای " من باشم تو نباشی " استشمام می کند. در این فضای وهم زده و مسموم باید پا را فراتر نهاد و افقی فراتر از این را دید. امروز باید در فضای رسانه ای (صدا و سیما، رادیو، اینترنت و...) سؤالات جدی پرسید و آن این که آیا رسیدن به مسئولیت یا مسئولیت های اجرایی و ... فقط برای رسیدن به قدرت و منافع شخصی است یا این که یک فکر می خواهد از این طریق در جامعه سیلان و جریان پیدا کند و باطن جامعه را به آن سمت و سو کشاند که باطن خود فرد به همان گونه شده است؟ آیا نوع تفکر و اندیشه در جمهوری اسلامی جدای از تفاوت سلیقه ها نباید به یک سمت باشد؟ اگر پاسخ منفی است پس ولایت فقیه برای چیست؟

صد تأسف است برای فضای رسانه ای و بالاخص خواص، که در این 8 سال دفاع مقدس برای حاکمیت تفکر ناب انقلاب اسلامی به آن هجمه ها بردند و نتوانستند باطن خویش را به آن وصل نمایند چرا که اصلا باطن خویش را به ولایت متصل نکرده بودند و اگر این گونه می کردند با ظهور تفکر ناب انقلاب اسلامی در سال 84 و ادامه آن در سال 88 توسط علمدار این تفکر، این همه هجمه ها و تهمت ها و افتراها به نماد این تفکر نمی بستند. امروز کسانی که خویش را انقلابی و حزب اللهی می دانند و فکر می کنند که در مسیر حق پا می گذارند و چوب تکفیر بر دیگران می زنند و در زمین تفکری بازی می کنند که تا دیروز از شخص و تفکرش تبری می جستند اما خود آن ها با تکرار "انحراف و جریان انحرافی"  با آن نوع تفکر عجین و مأنوس شده اند باید گفت که امروز دارید در نهایت بدی عمل می نمایید چرا که خویش را با نور تفکر ولایت یکی نکرده اید و مسیر تان چیزی جز رجوع به خودتان نیست. حواستان به خویش باشد مبادا کاری کنید که حاصل آن تکرار کربلا ها باشد! مبادا سیلی به جمهوری اسلامی بزنید! یادتان باشد کسانی امام حسین را دوست داشتند حب نظری در ایشان بود اما چون آن را در وجود خویش قوام نداده بودند باعث شد حب عملی را از دست بدهند و کردند آن چه را که نباید می کردند.

اما احمدی نژاد کیست و چرا این همه هجمه؟ چرا به شخص او این همه تاخت و تاز می شود؟ آیا احمدی نژاد یک شخص است؟ احمدی نژاد در رحم کدامین مادر پرورش یافته است؟ و ...

باید گفت احمدی نژاد یک تفکر ناب است نه یک شخص. زاده ی ولایت است و در رحم انقلاب اسلامی پرورش یافته است. جنس احمدی نژاد از عالم ملکوت است نه عالم ملک. او تجلی روح ولایت است اما در توان و ظرفیت خویش. شخص او نماد یک جریان تفکری است که اندیشمندان تنها آن  نوع تفکر را لازم می دانند برای کنار زدن ظلمات  و حجاب های غلیظ غرب و مدرنیته. و اگر او را به صورت شخص دیدیم به خطاها خواهیم رفت و نخواهیم توانست او را صحیح تحلیل نماییم.

انقلاب اسلامی حیاتی دارد به اندازه تاریخ و حرکتش را از زمان هبوط حضرت آدم شروع نموده است و تا امروز و بعدها ادامه دارد و خواهد داشت تا بتواند جامعه انسانی را متصل به حق نماید. انقلاب اسلامی از روز اول سعی کرد برای نجات بشریت و رساندن آن به توحید ظهوراتش را شدیدتر نماید تا نگذارد انسانیت انسان ها به قهقرای جهنم بپیوندد. اگر چه این روند رو به رشد بوده است اما در زمان هایی به خاطر دیر فهمی، بد فهمی ، به موقع عمل نکردن و کم کاری خواص اهل حق در چنان حجابی فرو رفت که حتی  برای سر بلند کردن خویش و رساندن جامعه به اهداف عالیه الهی  باید 1400 سال از عمرش را بگذراند و در این مدت شاهد این باشد که انسان ها به خاطر نبود حاکمیت الله در سرتاسر جامعه نتوانند خویش را  به توحید برسانند و آینه ی تمام نمای الله شوند تا هم تمام ظرفیت خویش را به ظهور برسانند و هم رسالت خویش را در تحقق اهداف آفرینش محقق نمایند و خویش را برای عبودیت الله به خود الله وصل نمایند.

انقلاب اسلامی در غدیر ظهور پیدا کرد اما در چنان حجابی فرو رفت و نتوانست ظهور کند تا قیام امام عزیز روح الله الموسوی الخمینی. دوست داران الله مبادا تاریخ را تکرار کنیم و دو بار از یک سوراخ گزیده شویم چرا که انسان عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود.

والسلام علیکم و رحمت الله

محسن نوروزی لرکی

27 فروردین ماه سال حماسه سیاسی حماسی اقتصادی 1392

  • محسن نوروزی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.........................................